Бренд одягу "Спадщина"
Фото: instagram.com/spadshchyna.ua

Це історія про те, як виник бренд одягу "Спадщина". Його придумав український актор Артур Логай разом зі своєю дружиною Женею. НК поспілкувався з Артуром і дізнався, чим цей патріотичний одяг відрізняється від іншого, як просувати цінності через мерч та наскільки складно випустити хороші футболки. Читайте, тут цікаво.

Про себе

Бренд "Спадщина", Артур Логай

Я Артур Логай, актор. Раніше я казав, що був актором до 24 лютого. Але ні, я все ще ним лишаюся. Сподіваюся на відновлення нашого кіновиробництва. Страшно втратити кваліфікацію, але вірю, що цього не станеться. І щойно з’явиться можливість знімати хороше українське кіно — я братиму в цьому участь.

Що таке "Спадщина"

Новий бренд, який створили ми з дружиною. Наразі у ньому представлені тільки футболки. Проте надворі стає прохолодніше, тому найближчим часом у нас будуть оновлення. Поки що не можу розповісти, які саме. Але протягом місяця ми порадуємо наших підписників і клієнтську базу, яка вже встигла з’явитися.

Історія бренду

Ми з Женею думали над тим, аби створити авторський мерч для своєї аудиторії, ще минулого року. Але постійно це відкладали. У нас з’являлися різні ідеї з приводу того, що б це могло бути. Проте з часом вони втратили актуальність для нас. Зараз уся наша родина розкидана по світу. Хтось в Україні, хтось на окупованих територіях, хтось ближче до фронту, хтось за кордоном або взагалі на іншому континенті. Загалом, як і в багатьох українських родинах. Тому нам захотілося створити якийсь символ на одязі, який би нагадував про те, що ми та Україна в цілому є величезною родиною. І ця єдність підтримує нас зсередини.

Концепт

Я запропонував Жені об’єднати орнаменти з кожного регіону України у своєрідне дерево. Адже дерево — це символ життя та родини. Женя своїм прекрасним творчим поглядом і чудовими руками втілила це в життя. Вона намалювала все вручну, на планшеті. Там було багато дрібних деталей, які потребували уваги, стилізації. Женя довго робила всі ці художні штучки, щоб воно виглядало так, як виглядає зараз. Так і з’явилося це "Дерево життя" — ми його так назвали. "Дерево життя" родини та України. Це те, з чого почалася "Спадщина". Як би банально це не звучало, ми маємо знати нашу спадщину та дбати про неї. Без цього в нас немає майбутнього. Все, що ми зараз лишаємо після себе, також колись стане спадщиною. Навіть наш син — це наша з Женею спадщина і майбутнє нашої країни.

Ми не хотіли хапати щось, що було зверху. Писати, друкувати чи малювати якусь фразу. Нам хотілося, щоб це було про нас, про наші цінності. Адже "Спадщина" — це про родину. Не лише про нашу, а й про українців, які розкидані по всьому світу. Про те, що всі ми відчуваємо одне й те саме. Усіх нас об’єднує спільне майбутнє, за яке ми зараз боремося. Наші цінності — це те, про що ми розповідаємо та те, про що ми взагалі є. Про родину, повагу, тепло, натхнення. Це не завжди сконцентровано лише на родині. Воно перегукується і з тим, що ми взагалі цінуємо в житті й що нам хочеться давати людям. Ми втілювали це у своїй творчості, а тепер робимо це ще й в одязі. Щоб люди могли придбати собі щось матеріальне й також стати частинкою нашої спадщини. Так ми це позиціонуємо й так воно відгукується. Виявляється, що не лише в нас. Адже ми бачимо відповіді людей, бачимо їхні реакції.

Плани

Зараз ми займаємося підбором тканини та вимальовуванням фасону. Паралельно думаємо над тим, які сенси хочемо вкласти у свій наступний одяг. Футболки з деревом також нікуди не подінуться. Можливо, ми навіть зробимо їх у додаткових кольорах. Бо зараз є білі й чорні. Мене якось виправляли й казали, що це колір "шампань". Але я досі кажу "біле й чорне". Зараз фокусуємося на тому, щоб зробити щось тепле, сезонне. Тож перед нами стоїть питання: що ще втілити в життя, окрім дерева. Наразі немає чогось конкретного, що б нам хотілося зробити. Але через цей проєкт можна реалізувати задуми, щоб знімати контент. Ми, до речі, вже це робимо. Наша сторінка "Спадщини" — не лише про одяг. Ми ведемо там кілька рубрик: "Мова", "Традиції", "Історія" і "Культура". На кожній з них ми проводимо інтерактиви, повідомляємо цікаві факти. Для себе ми це називаємо "лагідною українізацією". Розповідаємо користувачам цікавинки.

Складнощі

Я раніше думав: "Що тут такого? Просто зробити футболки й виставити на продаж". Але якщо підходити до цього відповідально, робити якісно й нести якийсь сенс — це забирає неймовірно багато часу. Добре, що він зараз є, адже моя основна діяльність на паузі.

Від себе

Хочу сказати всім українцям, що наша культура неймовірна, неосяжна, просто величезна. Й ті, хто стверджують, що вона маленька, — або з нею не знайомі, або просто намагаються нас образити. Ми боротимемося за цю культуру і просуватимемо її вперед і вгору.

Нова Україна

Команда НК створила спецпроєкт "Нова Україна". У ньому ми розкриваємо вісім різних напрямів та підіймаємо різні важливі теми. Пишемо зокрема й про нову культуру, до якої відноситься бренд "Спадщина".